Amstone JCK Las Vegas
eu_flag

Amstone - Piękno

Biżuteria z bursztynu jest z pewnością wyjątkowo, jednak jeśli nie zostanie wyeksponowana jej piękno się gubi, przepada. Nawet najlepsze produkty potrzebują przyciągnięcia uwagi, tego ważnego momentu, kiedy patrzący skupi wzrok i ma szansę docenić piękno i jakość wykonania. Wyjątkowa biżuteria z bursztynu oraz skuteczna prezentacja muszą iść w parze. Jednak jak to osiągnąć?

Chcieliśmy dotrzeć do setek potencjalnych kupców w krótkim czasie, aby poprawić wysokość sprzedaży oraz zwiększyć zarobki. Szukając nowych klientów, jednocześnie ważne było dla nas, aby zachować a nawet poprawić relacje już istniejące. Mieliśmy nadzieję, że do wzrostu sprzedaży przyczyni się dodanie nowych kategorii, nie chcieliśmy jednak działać po omacku, ważna jest dla nas informacja zwrotna uzyskana bezpośrednio od klientów.

Amstone - JCK Las Vegas

Wytyczone priorytety i plany na przyszłość sprawiły, że zdecydowaliśmy się pokazać naszą biżuterię z bałtyckiego bursztynu na targach JCK Las Vegas, które odbywały się od 31 maja do 3 czerwca 2019.

Ponad 18 800 kupujących, 7 800 stoisk (dane na 2018 rok) powodują, że targi te należą do jednych z bardziej wpływowych w branży jubilerskiej. Co prawda większość wystawców pochodzi ze Stanów Zjednoczonych, jednak sprzedawcy z zagraniczny są także mile widziani.

Amstone - Bursztyn Bałtycki

Nasza biżuteria z bursztynu jest wyjątkowa z wielu powodów. Po pierwsze, powstaje

z czystego bursztynu bałtyckiego. Ponad 90% światowego wydobycia bursztynu pozyskiwane jest właśnie rejonu basenu Morze Bałtyckiego. A ponieważ nasza firma mieści się nad Zatoką Gdańską mamy możliwość zakupu najwyżej jakości bursztynu bałtyckiego, które dostępny jest w wielu kolorach: cytrynowy, miodowy, wiśniowy, koniakowy, mleczno-biały i wiele innych. Uwydatnienie piękna bursztynu to praca dla zawodowców, zatrudniamy najlepszych projektantów oraz doświadczonych rzemieślników, którzy tworzą linie produktów, wyjątkowe elementy biżuterii takie jak: islamskie różańce (Misbaha), bransoletki, ręcznie rzeźbione wisiorki, pierścionki oraz kolczyki.

Amstone - Idealne Dopasowanie

Ponieważ nasza oferta jest unikatowa, bursztynowa biżuteria w formie: naszyjników, wisiorków, bransoletek, pierścionków, różańców, ważnym było dla nas, aby dotrzeć do klientów, którzy są zainteresowani właśnie takim produktem. Świetnie się złożyło, że mogliśmy skorzystać z programu JCK Match, który został tak zaprojektowany, aby połączyć przybyłych gości z konkretnymi wystawcami na podstawie informacji podanych przy rejestracji. Tym sposobem odwiedzający są kierowani do stoisk, które oferują te produkty, których szukają. Najważniejsze w tym programie jest to, że rekomendacje nie są sponsorowane, a zatem z punktu widzenia kupujących są bardzo wiarygodne. To nowatorskie rozwiązanie oszczędza czas i powoduje, że odwiedzający targi są zadowoleni ze stoisk, które odwiedzają. Klienci, którzy odwiedzili nas dzięki rekomendacji w JCK Match, i wiedzieli dokładnie czego szukają i w ogromnej większości byli wielbicielami bursztynu.

Amstone - Zasięg Online

I ostatnia rzecz, mieliśmy okazję zaprezentować nasze produkty nie tylko przed odwiedzającymi targi, ale również przed tymi, którzy śledzili wydarzenia online. Targi JCK Las Vegas są szeroko komentowane przez wielu blogerów i influencerów. Podsumowując samo zaistnienie na targach daje dostęp do ponad 60 000 nowych potencjalny followersów, a są to ludzie, którzy doceniają nowe pomysły, trendy, tacy którzy skupiają się na wysokiej jakości wykonaniu i nowatorskich projektach.

Amstone - Historia Sukcesu

JCK Las Vegas dało nam możliwość dotarcia do tysięcy ludzi nie tylko bezpośrednio na targach, ale także online. W rezultacie nasze strony społecznościowe (Instagram - amstone.amber, Facebook - www.facebook.com/AmberAmstonJewelry) zyskały nowych followersów i to nieprzypadkowych.

Najważniejszą zaletą wystawienia naszych produktów na międzynarodowych targach była możliwość pokazania na żywo nieprzemijającego piękna polskiego bursztynu, ręcznie rzeźbionego, i projektowanego według najlepszych standardów. Odwiedzający byli w szczególności zainteresowani różańcami islamskimi (Misbaha), co utwierdziło nas w przekonaniu, że właśnie ta linia powinna być dla nas priorytetowa.

Wkrótce wybieramy się na kolejne targi, aby pokazać piękno bursztynu bałtyckiego. Do zobaczenia na Dubai Jewellery Show i UBM September Hong Kong Jewellery & Gem Fair.

JCK Las Vegas

Amstone – Piękno

Biżuteria z bursztynu jest z pewnością wyjątkowo, jednak jeśli nie zostanie wyeksponowana jej piękno się gubi, przepada. Nawet najlepsze produkty potrzebują przyciągnięcia uwagi, tego ważnego momentu, kiedy patrzący skupi wzrok i ma szansę docenić piękno i jakość wykonania. Wyjątkowa biżuteria z bursztynu oraz skuteczna prezentacja muszą iść w parze. Jednak jak to osiągnąć?

Chcieliśmy dotrzeć do setek potencjalnych kupców w krótkim czasie, aby poprawić wysokość sprzedaży oraz zwiększyć zarobki. Szukając nowych klientów, jednocześnie ważne było dla nas, aby zachować a nawet poprawić relacje już istniejące. Mieliśmy nadzieję, że do wzrostu sprzedaży przyczyni się dodanie nowych kategorii, nie chcieliśmy jednak działać po omacku, ważna jest dla nas informacja zwrotna uzyskana bezpośrednio od klientów.

Amstone – JCK Las Vegas

Wytyczone priorytety i plany na przyszłość sprawiły, że zdecydowaliśmy się pokazać naszą biżuterię z bałtyckiego bursztynu na targach JCK Las Vegas, które odbywały się od 31 maja do 3 czerwca 2019.

Ponad 18 800 kupujących, 7 800 stoisk (dane na 2018 rok) powodują, że targi te należą do jednych z bardziej wpływowych w branży jubilerskiej. Co prawda większość wystawców pochodzi ze Stanów Zjednoczonych, jednak sprzedawcy z zagraniczny są także mile widziani.

Amstone – Bursztyn Bałtycki

Nasza biżuteria z bursztynu jest wyjątkowa z wielu powodów. Po pierwsze, powstaje

z czystego bursztynu bałtyckiego. Ponad 90% światowego wydobycia bursztynu pozyskiwane jest właśnie rejonu basenu Morze Bałtyckiego. A ponieważ nasza firma mieści się nad Zatoką Gdańską mamy możliwość zakupu najwyżej jakości bursztynu bałtyckiego, które dostępny jest w wielu kolorach: cytrynowy, miodowy, wiśniowy, koniakowy, mleczno-biały i wiele innych. Uwydatnienie piękna bursztynu to praca dla zawodowców, zatrudniamy najlepszych projektantów oraz doświadczonych rzemieślników, którzy tworzą linie produktów, wyjątkowe elementy biżuterii takie jak: islamskie różańce (Misbaha), bransoletki, ręcznie rzeźbione wisiorki, pierścionki oraz kolczyki.

Amstone – Idealne Dopasowanie

Ponieważ nasza oferta jest unikatowa, bursztynowa biżuteria w formie: naszyjników, wisiorków, bransoletek, pierścionków, różańców, ważnym było dla nas, aby dotrzeć do klientów, którzy są zainteresowani właśnie takim produktem. Świetnie się złożyło, że mogliśmy skorzystać z programu JCK Match, który został tak zaprojektowany, aby połączyć przybyłych gości z konkretnymi wystawcami na podstawie informacji podanych przy rejestracji. Tym sposobem odwiedzający są kierowani do stoisk, które oferują te produkty, których szukają. Najważniejsze w tym programie jest to, że rekomendacje nie są sponsorowane, a zatem z punktu widzenia kupujących są bardzo wiarygodne. To nowatorskie rozwiązanie oszczędza czas i powoduje, że odwiedzający targi są zadowoleni ze stoisk, które odwiedzają. Klienci, którzy odwiedzili nas dzięki rekomendacji w JCK Match, i wiedzieli dokładnie czego szukają i w ogromnej większości byli wielbicielami bursztynu.

Amstone – Zasięg Online

I ostatnia rzecz, mieliśmy okazję zaprezentować nasze produkty nie tylko przed odwiedzającymi targi, ale również przed tymi, którzy śledzili wydarzenia online. Targi JCK Las Vegas są szeroko komentowane przez wielu blogerów i influencerów. Podsumowując samo zaistnienie na targach daje dostęp do ponad 60 000 nowych potencjalny followersów, a są to ludzie, którzy doceniają nowe pomysły, trendy, tacy którzy skupiają się na wysokiej jakości wykonaniu i nowatorskich projektach.

Amstone – Historia Sukcesu

JCK Las Vegas dało nam możliwość dotarcia do tysięcy ludzi nie tylko bezpośrednio na targach, ale także online. W rezultacie nasze strony społecznościowe (Instagram – amstone.amber, Facebook – www.facebook.com/AmberAmstonJewelry) zyskały nowych followersów i to nieprzypadkowych.

Najważniejszą zaletą wystawienia naszych produktów na międzynarodowych targach była możliwość pokazania na żywo nieprzemijającego piękna polskiego bursztynu, ręcznie rzeźbionego, i projektowanego według najlepszych standardów. Odwiedzający byli w szczególności zainteresowani różańcami islamskimi (Misbaha), co utwierdziło nas w przekonaniu, że właśnie ta linia powinna być dla nas priorytetowa.

Wkrótce wybieramy się na kolejne targi, aby pokazać piękno bursztynu bałtyckiego. Do zobaczenia na Dubai Jewellery Show i UBM September Hong Kong Jewellery & Gem Fair.